دست و دلنوشته های ممنوعه

خرید بک لینک
چقد گذشته از وقتی که اینجا مینوشتم.انگار خیلی بچه تر بودم و خیلی بزرگتر شدم.البته آدم همیشه به گذشته ی خودش همین حس رو داره.انقد این مدت توی نوت گوشی نوشتم و گاهی شکسته بسته تلگرام نوشتم و واسه خودم دست و دلنوشته های ممنوعه...

ما را در سایت دست و دلنوشته های ممنوعه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: پنجشنبه 27 تير 1398 ساعت: 22:36

خیلی کوتاه بنویسم چون زون باید بخوابم

احتمالا از فردا شب ۲ روز اینترنت نمیام

ببینم حالم چجوری میشه

سر درد و اینا کشت منو

دست و دلنوشته های ممنوعه...

ما را در سایت دست و دلنوشته های ممنوعه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: پنجشنبه 27 تير 1398 ساعت: 22:36

گوشیمو فلایت مد کردم و حداقل تا صبح روز یکشنبه روشنش نمیکنم

دارم مجددا شاهدخت سرزمین ابدیت میخونم

از صبح ۲۰۰تاشو خوندم و ۸۰تا مونده

حال جدیدتری دارم

کمتر غمگینم اما عمیقتر از زندگیم ناامیدم

نمیدونم تهش چی میشه

دست و دلنوشته های ممنوعه...

ما را در سایت دست و دلنوشته های ممنوعه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: پنجشنبه 27 تير 1398 ساعت: 22:36

امروز اولین روز بدون گوشیم رو تجربه کردمالبته الان با گوشی آنم.ولی فلایت مد و بدون تلگرام و اینستا و توییترخیلی عجیب امشب متین زنگ زد به خونه مون که بریم بیرونرفتیم با متین و عماد و پر بیرونتوی کل راه دست و دلنوشته های ممنوعه...

ما را در سایت دست و دلنوشته های ممنوعه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: پنجشنبه 27 تير 1398 ساعت: 22:36

خب امروز روز عجیبی بودنمیخواستم که بیام بریم باغ ولی اومدماونجا هم خیلی سعی کردم که اوکی باشم.فک کنم انقد خوب بودم که نفهمیدی حالم بده.ینی نهایتا فک کردی با تو یکم سنگینم و اینا.نمیدونمروز جالبی بود.ی دست و دلنوشته های ممنوعه...

ما را در سایت دست و دلنوشته های ممنوعه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: پنجشنبه 27 تير 1398 ساعت: 22:36

احتمالا اینم بخشی از برنامه ی پیش نویس هامونهاینکه گوشی رو خاموش کنیم و اینترنت رو با گوشی نریم و هیچ راه ارتباطی باقی نذاریم و بعد بگیم کسی به فکرمون نبود!نمیدونم واقعا.نمیدونم دنیا چجوری داره میگذره دست و دلنوشته های ممنوعه...

ما را در سایت دست و دلنوشته های ممنوعه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: پنجشنبه 27 تير 1398 ساعت: 22:36

ساعت ۱.۱۵ شده و داره بارون میادیه غم عظیم رو دلم دارم که اصا نگو و نپرسالبته روزهاست که دارمشپام به شدت درد میکنه.دست و گردنم با شدت کمتریدلم گرفته و حس مرگ دارمتو فک کنم کشیکی امشبعماد امشب بهم گفت ب دست و دلنوشته های ممنوعه...

ما را در سایت دست و دلنوشته های ممنوعه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: پنجشنبه 27 تير 1398 ساعت: 22:36

صفحه بندی